Tuesday, May 18, 2010

paranoid

Assalamualaikum


Exam uh exam..... apalah yang hebat sangat dengan exam nih? Bila tiba je time ni, simptom-simptom pelik akan berlakau. Debaralitis dan perangai poya-poya makin menjadi. Contohnya, lihat sahaja sekarang.... sepatutnya waktu ni saya mengikat rambut tinggi-tinggi, kemudian membuat secawan teh panas dan membuka buku-buku management. Study hard konon la.. TAPI.... =S apa yang saya sedang buat? Hahahahahah.... saya meng-up-date blog ini. =P

Ok2... nak bercerita kehebatan exam sebenarnya nih. Bila exam tiba, paranoid akan segera datang. Paranoid ni memang tak dapat nak elakkan lah. Menapak ke dewan exam, saya membawa 7 batang pen. nah, lihat la anda2 sekalian.... tujuh tu.. Padahal kat dalam exam, saya cuma menggunakan sebatang pen sahaja. Alasan yang paling logik boleh saya berikan adalah bimbang kehabisan dakwat. itu baru satu alasan , alasan kedua; bimbang kalau pen terjatuh.. nanti tak payah la menyusahkan pengawas nak tunduk ambikkan... manakala alasan ketiga pula adalah... boleh membantu kawan-kawan.. mana lah tahu kan, kalau ada orang yang kehilangan pen atau lupa bawak pen. Meh la pinjam dari saya. Saya rela memberikan =D alasan keempat pulak?? hah, anda tolong fikrkan lah.. Saya mahu study lor =P... esok exam nih. selamat berjaya untuk semua orang dan diri saya =D

wassalam
Biarkan Keyboard Berbicara 
=D




No comments: