Wednesday, May 5, 2010

kenangan oh kenangan

Assalamualaikum


Semalam telah pergi. Hari ini juga bakal pergi.. hari esok? Insyaallah.. jika Dia mengizinkan maka esok akan sentiasa menunggu kita. Apa yang kita bawakkan untuk esok? Ok2.. cepat bagi jawapan. 

Jawapan saya adalah kenangan. heheheh...gaya cakap macam nak bertazkirah kan.. rupanya nak cakap pasal kenangan. Hari-hari dalam hidup kita adalah kenangan (memetik kata-kata cik azu), dan setiap kenangan yang indah harus dihargai.. Makanya.. meh la nak mencoretan antara kenangan-kenangan terakhir di Cheras.

Kat sini, ada sebuah tasik..yang besar dan lengkap dengan pelbagai kemudahan. Tasik itu bernama Taman Tasik Permaisuri. Ia pernah dijadikan lokasi Garden Weeding Erra-Yusry suatu ketika dahulu. Tapi... saya tak sempat pergi sebab waktu tu saya masih berada di matrik Kedah. Kalau tak... jangan harap la nak lepaskan peluang makan-makan free nih =P

Ok..meh la kita menuju ke point utama. Sebenarnya cerita di sebalik tasik tu yang ingin dikongsikan.. Kat sana banyak sangat kenangan indah dengan kekawan. Sama-sama keluar bersenam, kadang-kadang lepaskan  tension, kadang-kadang semata-mata nak makan sengkuang dan kadang-kadang sebab nak buang masa =P. Cakap banyak pun tak guna, meh kita tengok gambar.

sambil berangan berada di oversea bersama housemates

kereta oldskol dan ex-roomates matrik kedah

aktiviti kat tasik masa modul elektif, bertiga je sebab wawa dan zul posting kat UK

kenangan bersama..mekar selamanya. Insyaallah... semoga kita semua bertemu lagi.. Saya sudah mula membayangkan perpisahan, membayangkan apa yang bakal dilalui hari esok sehingga tiba saat perpisahan kita.. hanya tinggal sebulan je lagi untuk kita bersama seperti ini.. Saya akan merindui kawan-kawan di UKM.. uhuk. Lepas ni, semua orang akan membawa haluan sendiri........ uhuk uhuk uhuk (lagi dan lagi uhuk uhuk)



Biarkan Keyboard Berbicara




No comments: