Sunday, January 24, 2010

Tanpa Wayar? Dengan Wayar?





Sebulan sudah berlalu, cik misi masih lagi menyimpan harapan modem streamyx akan segera sampai ke rumah beliau. huwah huwah huwah ............ =( masalah betul la.. nak pakai internet pun payah, Jaring UKM dah tak boleh pakai, agak-agaknya lah kan, UKM segan nak mengaku budak cumel ini merupakan pelajar dia kot. segan???  ceh.. ukm pandai segan2 pulak dengan saya


Entah-entah akak kat admin tu dah tak sabar nak delete nama saya dari senarai nama pelajar UKM kan..  akhirnya sudah tiada lagi nama unik, Noorazizah tertera dalam senarai tersebut.. dah la nama ni jarang dijumpai..kekerugian yang besar bagi UKM sebab nak padam nama saya. hahha. Fakta nama: Saya tak pernah jumpa orang yang sama nama dengan saya sepanjang belajar di Tadika Pasti, SK  To' Uban, SMK To' Uban (er... ada la.. Cikgu Add Math.. tu pun sorang jek), SESTER, KMK, mahupun Universiti Kampung Melayu =P



pengalaman dengan Jaring UKM.. nak muat turun pun kena tunggu 2 hari baru siap. aku tak akan rindu langsung saat nih! 




Potong, Potong Saje la.....


Memang dah ada niat nak daftar dengan P1W1max, tapi.... huwah!!!!!! tak ada coverage lah! Sungguh TM telah menyiksa jiwa dan raga orang-orang yang berharap macam saya.. OK2, tak nak fikir negatif kat TM.. tapi... dah terfikir pun.. so, nak cakap jugak. Saya rasa TM sengaja tidak mahu mencepatkan urusan pendaftaran saya sebab kat Laman Midah tak ada saingan dengan P1W1max. Jadinya, dia masih boleh bersenang lenang... huk huk huk =( sampai hati...




Mood saya akan baik bila modem sampai kat rumah... jangan lambat sampai ya, Saya dah nak habis belajar pun nih... Tolong kasihani sama saya ya! Nak belajar pun susah tau




OK, Cik Misi nak teruskan penantian demi sebuah pegharapan yang murni =P


Biarkan Keyboard Berbicara =D


3 comments:

HoNeyViolet ak@ [Mahani Mahadi] said...

datang la umah aku jij...cian ko..hihi..penantian satu penyeksaan...

voonfung said...

oh~~kawan atas pun cakap macam tu ya~~
kalau macam ni~~jijah pun boleh datang rumah saya lah~~haha~~lengkap access internet~~pc dan lain lain lagi game ada~~haha

cik misi said...

wo... saya budak yang bertuah =D semua orang nak bantu saya. TQ kawan2..