Saturday, January 9, 2010

Karnival filem Gerontology


Mencari Filem Menarik Untuk dikaji

Adakah anda pernah menonton filem atau cerekarama yang dibintangi oleh pelakon-pelakon yang telah berusia? Jika ya, sila namakan tajuk filem atau pun cerekarama tersebut. Kerjasama anda amat dihargai dan saya akan mendoakan agar anda memperoleh kebahagian hidup didunia dan kesejahteraan hidup di akhirat kelak... itu sahaja yang mampu saya bagi, setulus doa yang ikhlas dari hati yang murni... Nak belanja makan ke, beli hadiah ke... tak mampu sebab saya pun tengah mencatu makan skang ni...... makin kurus la nanti...huk.



Ok2, berbalik kepada tadi, sebenarnya saya masih lagi tercari2 filem untuk di download bagi assignment subjek gerontology,ilmu yang mengkaji mengenai orang2 tua yag sudah berumur 65 tahun dan ke atas. Saya dan ahli kumpulan akan kaji karektor yang dibawa oleh warga emas terbabit berdasarkan watak yang dipegang.



DAD

Terasa macam nak tukar tajuk dad tu kepada sad. huhuk.. Nape? sebab saya dah silap download movie.. sedih wooooooooo...huk huk huk T.T Punyelah penat nak tunggu movie tu habis download, tapi bila siap tengok .... jeng jeng jeng ..........rupanya karektor utama dia adalah si anak, bukanya bapak dia ishh... lain kali tukar la tajuk dia kepada son. kan senang... dah la cerita dia pasal yahudi yang tinggal kat Rusia... allergic dengar perkatan yahudi ni..walaupun bukan semua yahudi jahat... tapi dok nampak yang jahat tu jek.. sebab sakit hati tengok penaklukan al-Aqsa dan penindasan rakyat Palestin. tak suka betol....



Alkisah, sepatutnya kami mendownload filem dad yang lain... bukan yang versi Rusia tuh. huk. Tak sangka la pulak banyak filem nama dad ni. dugaan2. Inilah namanya cabaran menyiapkan assignment, kalu la Puan Siti baca blog saya ni, harap Puan dapat bagi markah penuh atas kesungguhan anak murid yang bernama Amirah Fatin, Nurul Syifak dan Noorazizah serta penghuni L 13-A-7 yang sanggup menumpangkan pancaran kasih sayang streamyx kepada kami.


OK2, nak balik kepada topik tadi. Adapun movie yang saya cari tadi mestilah dilakonkan oleh orang2 tua, orang muda yang make-up jadi tua tak aci eh..... movie yang tua pun tak aci gak... manalah tau nanti ada orang cadang Nujum Pak Belalang ke... tak nak la yang tu sebab pelakon dia muda, movie je yang dah tua =D










2 comments:

voonfung said...

dah tulis alamat tu~~nanti saya kunjung~~

cik misi said...

bukan alamat saya la