Tuesday, October 4, 2011

ntah apa-apa

Assalamualaikum

Dekat sebulan saya tidak memblog. Mengapakah hal ini terjadi? Hah, jawapan dia simple sahaja. Kesempitan masa kerana kerja-kerja yang melibatkan  penggunaan otot-otot badan dan sel-sel saraf yang berlebih-lebihan. Uh, apakah jenis merepek ini? T______T Okeh, untuk memendekkan cerita, ISO punya pasal lah ni. Ini susahkan Orang! Ikut suka orang dan what so ever lah... penat sungguh menghabiskan kerja-kerja sebelum audit ISO neh.


Okeh, sekian mukkadimah yang panjang. Isi sebenar adalah untuk bercerita mengenai keadaan diri semenjak dua menjak ini. Sesungguhnya saya merasa lemah-lemah sahaja kebelakangan ini. masa rehat yang tidak berapa nak cukup walaupun tiap-tiap hari tidur jam 10 malam. Ini suama salah iso lah! hahah. salahkan dia jek. Padahal diri sendiri yang tak menyetel kerja awal-awal T_____T

Lagi sekali OKEH! tutup cerita ISO. Tak kan lah sampai dua perenggang nak kena bebel pasal nih. Boring tau. Jadi, sekian entri mengarut sebab motif blog untuk bercerita pasal ini sahaja =P HAHAHA. sekian.



 


No comments: