Friday, September 16, 2011

hari MALAYSIA KJM KANGAR

Assalamualaikum

Selamat hari Malaysia... Sebagai warga negara yang patriotik, pengarah saya telah melancarkan sambutan hari Malaysia peringkat kolej dengan melakukan gotong royong beramai-ramai membersihkan KJM Kangar, dan melakukan operasi melabelkan peralatan kolej dengan kata-kata indah, HAK KERAJAAN MALAYSIA. KKM/KJMPS/...... 

Sesungguhnya sambutan ini merupakan sambutan paling unik yang pernah saya temui.. melabelkan hak MALAYSIA kepada barang-barang yang dibeli dengan wang kerajaan MALAYSIA. wah... sungguh MALAYSIA sambutan hari ini. Saya pasti setiap warga kolej, tak kira pelatih, mahupun pengajar, bahkan pembantu tadbir dan pemandu sangat-sangat berasa tertarik dengan sambutan sebegini. Tahniah kepada pengarah kerana telah berjaya mencadangkan sambutan hari MALAYSIA yang sangat lain daripada yang lain.. I like~~~ UNIK sangat-sangat.

Walau apa pun, saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada  JMP 2/2011 sebab jasa dan keringat anda telah pun tertumpah di skill lab. FUh, penat tapi seronok sebab skill lab sudah pun 80% clear.. Semoga Allah membalas jasa baik kamu semua..

Tak lupa jugak, TAHNIAH buat JMP 2/2010 kerana berjaya mengharumkan nama kolej di atas pencapaian ujian bulan 14 yang mencatatkan 100% lulus dan 6 pelatih mendapat distention. Korang memang hebat lah!! habislah junior2 nanti,,, nak kena mengekalkan ranking pertama tuh.. Kekalkan kecemerlangan sehingga habis sem 5 ya =)

wassalam


1 comment:

.........cP~ said...

haha..nangnak apenye cik misi..ish2..eh, puan misi la..