Wednesday, January 5, 2011

KJM Kangar dot dot dot

Assalamulaikum

Alhamdulillah… akhirnya penasaran sudah berakhir.  Saya bakal melaporkan diri di Kolej Jururawat Masyarakat Kangar, Perlis pada 14 Januari ini.

Sepanjang 4 tahun di UKM, saya tak pernah tahu apa tugas jururawat masyarakat (JM), dan tak pernah juga terdedah dengan suasana kerja melibatkan JM memandangkan PPUKM tidak mempunyai JM, hanya jururawat terlatih dan penolong kesihatan. Makanya, ini adalah pengalaman baru bagi saya sebagai pendidik untuk memahami skop kerja dan skop pembelajaran JM. Semoga semuanya berjalan lancar. Amin Ya Rabb.

Sekian entri bercirikan update semata-mata (kemalasan yang membuak-buak ditambah dengan emosi dan fizikal yang tak stabil T.T)

8 comments:

mahani said...

jij....pg ngan pe nnti?kak farah dah call ko?

nurielahi said...

perlis??wink wink ^^~

cik misi said...

xada pun ma. aku kol lagi petang td... tp xterjawab pun. nset dia hilang kot. (spekulasi neh)

ehem, nanti meh la jalan kat sana ya ciktie

Asyraf Hasnan said...

soalan pertama.. gaji berape? haha
btw, good luck kat tmpt baru..

cik misi said...

amboih acap... soklan berbentuk $.$ hahaha. basic start dengan P1T1, RM1999. kalu nak genapkan 2K, tolonglah tambahkan singgit ;P

Mohammad Fariz said...

tahniah... tahniah

Asyraf Hasnan said...

lumayan. igt2lah kat acap. kite kan satu group mentor mentee. hehe.. nanti nak g langkawi singgah tmpt akak laa.. haha

cik misi said...

beres aje.. jom lah menziarah akak disini.