Sunday, July 4, 2010

Superb slow

Assalamualaikum

Skang ni saya sedang bermastautin secara berlama-lamaan di kampung tercinta, Kg Bujok~~ Bestnya duduk kat rumah ni,sehingga terfikir untuk duduk je kat rumah sampai ada yang sudi nak amek jadi bini. Lepas tu sambung lagi duduk rumah sambil memujuk rayu suami supaya membayar 100k kat kerajaan sebab bini dia tak nak kerja lepas bersenang lenang pakai duit kerajaan untuk dapat ijazah.. HOHO.. 

Internet kat rumah superb slow, kalau anda fikir siput babi begerak slow, internet ni lagi slow. Siap tersekat-sekat lagi.. cukup pakej keSUPERBan dia. Kuciwa hati ini apabila dapat berBLOG tanpa dapat menUPLOADkan gambar. Hobi bergigam-gigam terpaksa disimpan sowang2 tanpa ditunjuk2 kat sape2.. 

Walau apapun, saya nak ketuk dahi dulu PAP PAP!!! Hadoi! nah amek ko. Mengomel-ngomel kat internet tanpa mengukur baju di badan sendiri. Saya cuma menggunakan broadband yang mempunyai kelajuan rendah.. tapi mengomel macam guna yang terbaik punya. tak sedar diri T.T Astagfirullah.. (Nasib baik cepat sedar)

Makanya, anda sekalian.. saya tidak berapa nak aktif blog untuk masa sekarang. Insyaallah..kalau saya dah bergaji nanti, saya subscribe internet broadband berkelajuan tinggi iya. OK, jumpa lagi anda semua..Muah2.. amek ciuman ni untuk mengubat rindu (Kalau ada la..)


Biarkan Kesepian Berbicara
Barulah terasa nikmatnya saat bersama
=D

No comments: