Friday, February 12, 2010

makan-makan sebelum cuti


Entri ini ditulis khas untuk mengucapkan TERIMA KASIH kepada lecturer saya, Puan Siti kerana telah mengumpulkan kami seramai satu kelas di kfc stadium bola sepak Cheras dan dengan murah hati telah membayar makanan kami untuk tengah hari ini. Dengan kata lain, beliau telah selamat menerbangkan duitnya untuk belanja kami makan =D terima kasih daun keladi =P

wokeh... ni la dia tulang belakang kami tengah hari td, Puan Siti

kawan2 sedang mempromosi sos dan cawan cap kfc


Sepanjang saya belajar nih, baru kali ni ada lecturer yang buat jamuan sempena habis posting modul yang diajar.. Suka2 =D... Baik sungguh lecturer kat UKM nih.. suka sangat belanja makan... boleh kata setiap sem akan ada lecturer yang akan belanja kami satu kelas makan.

Kenapa lecturer sayang kat budak kelas saya neh? sebab.... Ok, tak nak cakap, nanti orang kata riak pulak...eheee.. antara lecturer yang baik hati, Cik Lex..  kelas kitowang adalah kumpulan pelajar pertama yang pernah pergi rumah Cik Lex.. Oh Cik Lex, mentorku.... nak puri lagi =P Kemudian pernah jugak kami ke rumah Puan Ho... dia bawak kami beraya kat Damansara.. dapat makan kfc ...apa yang best, transport  siap dapat bas HUKM lagi tuh...senang kerja. lagi? entah.,.... pernah pergi rumah Puan Safiah... lagi sape ek? tak ada dah  kot... Ok2, ingat dah... rumah paling dekat pun boleh lupa.. gane nih..ehe.. rumah kak jeni dgn kak faiz. selalu jugak g tuh. 

Ok, saya dah tak tau nak menulis apa... sekadar conteng2... BUsAn ar... =l
Bye semua.. cik misi nak balik kg petang ni =D
~~wasalam ~~



No comments: