Friday, February 26, 2010

kebetulan

Sukanya hati bila terjadi banyak kebetulan yang disenangi =)


Saya mebgalami perasaan suka yang teramat bila tiba-tiba terjumpa mak cik ku yang semakin kecik di Sogo masa nak solat zohor.. terubat rindu di dalam dada ini. Disamping itu, rindu kepada buah hati tersayang juga telah terubat.. banyak sungguh kerinduan yang terubat nih =)) macam lama sangat tak jumpa kan... padahal dua-dua orang tu baru je di temui bulan lepas ehehh.. Jadi, untuk memastikan mereka juga merindukan saya, saya telah pun selamat menyelitkan satu gambar berukuran passport didalam purse serta wallet mereka. Gumbira sungguh hati ini~~ mekar kembang berbunga-bunga.

sama tak muka anak-beranak nih?baru tangkap petang td


Tak sangka banyak perkara yang tak dijangka akan berlaku dalam hidup saya nih. kebetulan yang sangat disukai tetapi tak pernah diharapkan akan berlaku... Biasanya benda yang diharapkan ni tak pernah jadi =(

Apa-apa pun meh la saya senaraikan kebetulan yang paling diingati dalam hidup ini:

  1. Terjumpa kawan lama yang sekian lama tak dijumpai.. ada la dalam 3 tahun kot.. jumpa kat dalam kotak lif Laman Midah.. Seluas2 dunia, di tempat sempit itu kita berjumpa ya.. ehe. kuasa Allah... Dia mengaturkan semua kebetulan ni walaupun kita tak rancang
  2. Azu : minah ni memang banyak sangat menimbulkan kebetulan dalam hidup saya. Dia merupakan jiran depan pintu semasa kami menuntut ilmu di KMK, dan semasa saya di UKM pulak, dia merupakan rakan serumah selama 6 bulan~~sebab dia praktikal kat HUKM~~ Minah ni merupakan rakan sekelas kepada rakan sekelas saya, Yap Wan Ching semasa dia belajar kat  Kuching, juga merupakan schoolmate rakan serumah saya, Kak Fatin semasa .dia belajar kat negeri sembilan. Banyak sungguh minah ni punya kebetulan kan.. hehe.

Mood sekarang masih lagi gembira atas kebetulan tadi =D
Biarkan Kebetulan itu Menjadi Betul
Biarkan Keyboard Berbicara =D 


4 comments:

amadaster said...

happy for u t0o~~

.:aZu:. said...

haha...
jijah, spec baru ehhh...
cun!

dh lama x blog walking jijah...
bru bc entri ni...

byk bkn kebetulan yg dicetus...?!
hehehe...
sy pun x sangka...
*wink* *wink*

**ble mau mai perlis nih...?(jmpe bakal mak mentua...)=P

cik misi said...

thanks sol... saya tgh DIL la.. =P

cik misi said...

cik azu... ehehe sy tau say sentiasa cun =P

nak sangat g.. tp bakal mak mertua tak ajak pun, windu kat anak bakal mertua kih kih... DIL lor!