Wednesday, November 2, 2011

err9>virtualizer pro



Assalamualaikum

Hari rabu ini memang pening. Sebab menghadap komputer dari awal pagi, sambil mencari maklumat pasal Behringer Virtualizer dsp2024p. Apasal dia asyik dok keluar ERR9 je? kenapa dia tak nak keluar nombor macam biasa? Ini memang menimbulkan tekanan, pasal Err9 tuh, mikrofon jadi senyap.

Wokeh, kepada sesiapa yang nak tahu sangat apa ke benda lah virtualizer tuh, meh sini saya cite. Ia adalah sejenis equalizer yang digunakan untuk mensedapkan bunyi. Tak kiralah bunyi daripada mikrofon ke, gitar elektrik ke, mahupun daripada keyboard. Punyalah canggih benda alah neh, sampaikan suara yang tak merdu dapat dihasilkan dengan teknologi virtualizer ini. Macama mana? berkenan nak beli sebijik tak? kolej saya ada 3 bijik tau! kelas gitu. Sistem bunyi yang dihasilkan menyamai panggung wayang mini.. hebat kan kan kan.


inilah dia gambar benda alah yang memeningkan kepala saya

Namun, adat lah... Dalam banyak2 barang, mesti ada yang tak ok kan. Ini memang boleh menimbulkan kemarahan. errr, silap, kepeningan. Menurut encik SSS, yang baiki benda alah nih, mesin ini sudah rosak dan tak boleh dibaiki lagi. Kalau nak jugak, kena beli baru, harga adalah RM 700++.. Aduiyah!! kopak lah duit kalau macam itu. Makanya, saya cubalah nak menGOOGLEkan cara-cara nak repair. Cis! Menghampakan sungguh pasal tak ada maklumat yang dapat membantu...

Makanya disini, dengan rendah diri serta penuh berharap.... saya memohon jasa baik sesiapa yang tahu mengenai mesin neh, tolong bantu saya ya... Nak sangat2 repair mesin neh supaya boleh digunakan semula. Bila boleh repair, dapatlah saya berlagak kat encik SSS. Tak payah beli baru pun boleh pakai apa! huhuhu.

<Mengharap sangat-sangat neh>

No comments: