Friday, September 9, 2011

tiga sembilan satu satu

Assalamulaikum

Okeh, entri kedua untuk hari ini. Walau boleh je nak digabungkan menjadi satu entri, tetapi tetap bergedik nak jugak buat entri sampai banyak-banyak. (banyak???, maknanya lebih dari satu lah haha) Sambungan kisah pernikahan saya. Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah. Kesyukuran kepada-Mu tidak pernah susut. Anugerah Dia sangat besar, melimpah-limpah menyinari hidup saya. Alhamdulillah...

3911

Angka ini sudah menjadi angka kesukaan saya, dan suami. Kenapa? sebab itu adalah tarikh pernikahan kami. 3 september 2011. Lepas ni, kalau nak beli kereta motor, kena aim nombor ni (Fariz, 2011). Saya bukanlah seorang manusia yang mempunyai obsesi terhadap nombor, tetapi tidak untuk kali ini. Saya suka nombor ini, sangat-sangat.

Seminggu sudah berlalu, tapi satu keping gambar kahwin pun saya tak upload lagi. Aish! macam mana nak upload, saya sendiri pun tak tengok lagi gambar-gambar itu lagi. Macam malu pun ada sebab mekap pengantin tebal sangat, tak ada sifat besederhana langsung. Adusih!! kecewa jugak lah, tapi nak buat macam mana.... sabar je lah... benda dah lepas. Kita tengok mekup untuk majlis tandang pulak... harap2 sederhana aja lah mak andam tu buat..

Okeh, jumpa lagi di entri akan datang~~

1 comment:

miSz tUna said...

tahniah kak :) semoga diberkati selalu.. amin..