Monday, August 1, 2011

Walimah saya

Assalamualaikum

Salam ramadhan al-mubarak kepada semua. Di kesempatan ini, sukalah kiranya saya untuk mengingatkan diri sendiri serta anda-anda sekalian, Marilah kita berebut melakukan amal ibadah. Ganjaran pahala, Masyaallah, sangat tak terkira. Marvelous Fantastic Bombastic Wooyoh! gempak.

Baiklah, tanpa melalut panjang lebar seperti yang selalu dilakukan, saya akan terus menuju ke isi utama entri ini. 

3 September 2011.. setakat ini saya dan jumpa 2 orang kawan yang akan melansungkan majlis perkahwinan pada tarikh ini.. Oh! sungguh tidak ku sangka, tarikh ini memang hot hangat-hangat gitu. Sedih lah pulak, tak dapat nak meraikan kawan-kawan, serta tak dapat diraikan oleh kawan-kawan tersebut. Walaubagaimanapun, saya berharap kawan yang lain, sudilah kiranya menjadi tetamu saya ya. Uh, satu lagi..bukan kawan-kawan je dijemput hadir, adik-adik  didik saya di Kolej Jururawat Masyarakat Kangar jugak dijemput hadir sama. (bukan anak-anak ya, sebab umur kita lebih kurang je dik oiii heheh), tak lupa juga kepada kakak-kakak dan abang-abang rakan sekerja. Saya harap, semua orang sudi datang, dan doakan kebaikkan buat pengantin ini =)

Pada firasat saya, semua orang telah maklum akan hal penyatuan dua keluarga, tautan kasih dua insan dan apa-apa sahaja yang berkaitan lah (kering idea nak mengarut di bulan mulia ini) makanya... saya nak mengepos kad jemputan neh. Bak mai alamat ya kawan-kawan sekalian.

Jumpa nanti ya~~

5 comments:

.........cP~ said...

tahniah jijah.. wah, 3september..awal tu.. macam tak dapat pergi je la pulak..huhu..

hamizah abd rahim said...

syukur alahamdulillah...

tahniah buat jijah dan pasangan.
asif,akak xdapat datang sebab kena kerja keesokan harinya,jadi mungkin on the way balik klang hari tu

Tahniah sekali lagi

miSz tUna said...

Alhamdulillah. cuma jauh sangat la lokasi nye tu kak. ape pun, tahniah dan semoga semua berjalan lancar :)

cik misi said...

thanks semua..

.........cP~ said...

belum ada sebarang keputusan.. huhu..bila la nak jalan kelantan ni..