Friday, April 8, 2011

suspenlah!

Assalamualaikum

Entri bersifat rajin. Baru dua hari menulis, terus menulis lagi. Walaupun sedang sibuk dengan kerja dan urusan peribadi, tapi masih mampu meluangkan masa, bukan kah itu adalah jiwa seorang blogger? Aceh ceh.... ntah apa-apa lah haku dok merepek di sini! Ops!

Wokeh. Alkisah, jantung ni dok ber dup dap dup dap dari petang tadi lagi.  Ternyata 250mg propranolol tak mampu menurunkan kepantasan degupan jantung ini. Adakah saya patut mengambil tambahan dos 250mg propanolol lagi untuk hari ini? (Uh, tak mahu lah, kang tak pasal-pasal bradycardia pulak haku, terus kojol kang! nauzubillah)

Aduish!!!!! dup dap toksOh kata hape lah. Berdebar-debar sungguh, tak sabar menunggu apakah yang bakal terjadi pada esok hari. Dengan kata yang berbelit putar alam pulak, harap semoga malam ini menjadi terlalu panjang supaya esok tidak datang dengan cepat.

Kedengaran agak suspen bukan? Hahaha, memang suspen sungguh-sungguh pun. TAPI, dengan kejam yang amat... saya mengambil keputusan untuk tak memberitahu apakah pencetus kesuspenan ini. Harap bersabar wahai kawan-kawan. Saya berharap berita baik akan menyusul selepas esok hari supaya bibir ni mampu tersengih sampai ke telinga. (Ya Rabb, perkenankanlah)

Sampai bertemu lagi.
^-^


No comments: