Wednesday, February 22, 2012

setia menanti

Assalamualaikum

Malam semalam, saya bersendirian dirumah, malam ini? YahOO!! suami tercinta akan pulang ke rumah.. tapi tu pun tengah malam karang baru sampai. Sungguh menyiksakan menunggu kepulangan suami neh, saya rindukan dia. Macam manalah rupa dia setelah dua malam berjauhan dengan isteri? aceh ceh, kerisauan yang tidak beragak benar. Seperti 3 bulan tak jumpa suami...macam tak pernah berjauhan pulak. Padahal baru tiga bulan lepas saya meninggalkan suami selama sepuluh hari, sepuluh malam! ini semua gara-gara menjadi urusetia konvokesyen ILKKM di KSKB Ulu Kinta. Tobat lah, tak ada lain kali untuk itu (harap-harap)

Saya risaukan dia kerana keadaannya masih belum pulih sepenuhnya. Suami saya baru sahaja mendapat kemalangan jalan raya kerana kecuaian seekor anjing melintas jalan. Ya, semua salah anjing itu. Anjing itu melintas jalan dengan begitu yakin, namun dengan yakin jugak dia berpatah balik menyebabkan suami tidak sempat memperlahankan motor yang dipandu selaju 70km/h. tak pasal-pasal nak kena samak motor (!^^!)

Suami saya tidak boleh membengkokkan lutut seperti biasa, masih ada kesakitan sehingga terpaksa bersolat menggunakan kerusi. Malahan tempurung lutut dia macam retak jek. Macam manalah dia bertahan duduk dalam bas selama 6 jam .. semoga dia selamat. Wargh.... rindu sangat neh. Malam ini isteri yang setia akan mengorbankan masa tidur untuk menunggu kepulangan suami yang dirindui. Cepatlah pulang.

insan yang dirindui

insan yang merindui

Sekian~~
p/s: nampak gaya, semakin galak memuat naik gambar nikah neh... memori indah untuk diingati. ekekeke

1 comment:

.........cP~ said...

Feewiit...cantik gambar jijah..