Thursday, August 5, 2010

preload graduation

Assalamualaikum


Alhamdulillah.. Bersyukur kepada Allah kerana dengan limpah kurniaan-NYA saya berjaya menghabiskan tempoh 4 tahun belajar kat UKM nih. Akhirnya tibalah masa untuk berGRADUASI pulak. Alkisah, raptai telah diadakan pada hari semalam (4 Ogos 2010). Saya tak sangka, saya telah menghadiri raptai. Sebelum ni bukan main la cakap tak nak pergi raptai, buang masa je. Tapi rupa-rupanya, ada hikmah juga pergi raptai tuh.

Tak mau becerita panjang, saksikanlah gambars yang diambil selepas raptai tersebut. Nah.. eh jap, sebelum tuh, saya nak berterima kasih kepada Kak Fatin kerana merealisasikan impian saya untuk bergambar di Dataran Merdeka, berlatar belakangkan Bangunan Sultan Abdul Samad.

seronok bertiga-tigaan

baling-baling

gemuknya bayang saya... haha. sukanya

amalan mulia, memberi dan merasa (tanpa rasa)


kumpulan nasyid merdeka

ok2.. sudah. Jangan menayang2 lagi.. tak baik tayang-menayang nih. nanti riak terperasan cumel pulak.. haru-biru kan. Dikesempatan ni, saya nak ucapkan terima kasih berjuta-juta tak terhingga kepada kak fatin sebab menumpangkan internet sebanyak separuh jalan, dan separuh jalan lagi kepada budak ni...

alamak, sedih la pulak

hah, ni hah. baru cun bila tersenyum kan (tapi ganaz la pulak)

hah, nama dia HUSNA... thanks cik husna... semoga jadi puan secepat mungkin. hehe. (tolong aminkan ye anda semua)

TATA... love u all lah
Biarkan keyboard berbicara


2 comments:

voonfung said...

tahniah!!clap clap clap~~~

cik misi said...

terima kasih.... lama tak datang sini... apa khabar sekarang?