Thursday, May 22, 2014

Nursing dinner meraikan NURSES DAY dan TUTOR DAY

Assalamualaikum

Saya adalah NURSE, saya adalah CIKGU, saya adalah TUTOR, saya juga IBU dan saya juga pekerja... makanya, saya nak ucapkan Happy Labor, Nurses, Teachers, Tutors, Mothers Day kepada diri sendiri, dan semua tutor ILKKM di Malaysia.

1 Mei
2 Mei
4 Mei
16 Mei
2 Jun

Okeh, itulah tarikh-tarikh yang diraikan. Sungguh banyak yang diraikan pada bulan ini, terasa seperti special sesangat. Okeh, cukup-cukuplah cerita pasal tu.. kali ni saya nak cerita mengenai sambutan yang diadakan di KJM Kangar. memang cukup-cukup meriah.

Kalau ikutkan tutor day belum sampai lagi, tapi kami buat advance celebration.. nanti bila masuk bulan 6, students diploma nak bercuti semester plop..so, kita rangkum sekali je lah, belanja pun jimat.. kan ke jimat-cermat amalan mulia.

backdrop... kreatif walau very2 tight budget

sesi potong kek dan perasmian oleh Pn Goh

sebahagian daripada makanan. seriously, makan sampai kenyang. sangat2 banyak makanan..xtau nak simpan mana dah makanan tu. ada koktail yang owesome.. (makanan lain semua pedas2 T____T)

photo booth.. aksi dgn semester 5.. good bye cyg2..final dah pun depa

students sem 1..nampak macam kembar,tapi  i nampak lg muda okeh ehehehe.. masuk dengan ni, dah berpuluh orang saya jumpa pelanduk dua serupa.silap, ..kita tukar. pelanduk 15 serupa.

with bff, posing sket kat sini

sem 3, last batch JM... untung la dowang.. dapat ilmu kebidanan dan bila sambung KPSL dapat pulak ilmu tambahan. sungguh2 bertuah.

Okeh, setakat ni jelah update.. tata




No comments: